gandys.blogg.se

2013-11-13
18:15:13

A dream is a wish your heart make
 
 
Tjeeeeo!
Igår kunde jag typ inte blogga eller jo men jag orkade inte på skolan så då ba nä eller jag kunde när jag kom hem men jag orkade inte det heller och jag kom hem typ jag vet inte men vi var ju på furuhedshallen jag emma och eve tills träningen började och efter de hade vi tänkt stanna och se matchen som killarna hade men nejdå mamma hade ju kommit och skulle hämta mig så det blev INTE. och då var jag sur för det och är fortfarande jag vet jag är sur i typ 1 år efter att någon har gjort nå men skit samma vi tog ju en massa bilder osv så här kommer dem.
Emma skakar rumpa ;)
Eve gör något haha
Eve täcker mig som står på händer...
Jag failar..
Emma failar..
Jag lyckas :D
Eve failar..
Emma dansar.
Emma viskar att jag är peddosär (wbm)
--II---
Eves min ;)
Juuuuuuump
Dat ass Emma..
Hahahhahahahhahahhah Eve gör sån här pust min sak hahahahah den dog vi INTE åt, noooot.. x'D
 
Eve dansar.
Eve har ätit munk..
Eves mun, inte alls skakig bild..
Emma gör pust min sak hahhahahah x'D
Yoggi.
Emma :D
Chokladpudding dissa mina utstötta fingrar..
Nej den tog slut.. :'(
 
Några bilder var ganska suddiga för vi filmade och då screenshooootade vi från filmen så aa men hoppas ni nöjjjer er med dem bilderna har ju typ 1000 till men så jobbigt att lägga upp. hejdå :** <33
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: