gandys.blogg.se

2013-11-08
22:58:58

DÖÖÖÖÖ SNÄLLA RUBRIK DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!
Halloj!
Vad gör alla? :D nä men jag har tänkt på en sak, jag börjar typ alla mina inlägg på samma sätt. Men aja jag har inget annat sätt som jag vet att jag kan skriva på för varje inlägg jag skriver sitter jag typ och väntar på nån lektion eller sitter i mitt rum och lyssnar på musik och det gör jag nu. Men idag har jag ju varit på skolan såklart och lång dag men jag tyckte ändå att dagen gick fort och vi hade ju elevensval sist på dagen, och det ver den lektionen som jag tyckte kändes längst men efter det så gick jag direkt till sjukhuset och där satt amanda och josse och eve var där så jag satte mig med amanda och då kom josse och eve och satte sig på bänken bredvid och sen väntade vi bara på bussen och sen när jag kom hem så for jag och mamma och edwin och handlade, sen åt vi, åt kladdkaka, och sen såg vi idol men jag tyckte att det var tråkigt och mamma såg typ ba pll hela tiden så jag gick ner i mitt rum och chillade istället men aa nu ska jag fortsätta lyssna på musik och kanske städa bort lite från mitt golv men det kommer jag inte orka så yes men aja hejdå :** <33
 
 
Pallar inte lägga in nån bild.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: