gandys.blogg.se

2013-11-03
20:38:17

Varför måste man skriva rubriker?
Tjooo!
Nu har jag kommit hem till mamma för typ nån timme sen och när jag var påväg hem så frågade ebba om jag ville ha kladdkaka när jag kom hem och det tackade jag ju såklart inte nej till och då när jag kom hem så hade hon inte gjort nån kladdkaka så då blev jag sur på henne och kommer vara det typ 1000 år för hon skyller på mig och säger att jag har gjort ett hål i hennes byxor men jag har inte ens andvänt dem men aja edwin ska till mormor och morfar iaf nu typ eller så har dem farit vet inte men det kommer bli skönt att slippa han ett tag men då är ju wille och ebba kvar men aja dem skriker ju inte och grinar om dem inte får vad dem vill. Men nu ska jag göra nå kul kanske typ slå på en film ellr serie och se det tills jag somnar vilket kommer vara ganska många avsnitt jag kommer att se men nu ska jag inte tråka ut er nåmer så hejdå :** <333
 Några fina bilder som jag och emma tog idag och en bild från igår när vi svullade sönder mahaha :D

Kommentar:
#1: Eve :*

Badass som har dricka på datan ;33

Svar: jorå absolut :33
Emilia Josefsson

2013-11-03 @ 20:47:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: