gandys.blogg.se

2013-11-05
08:23:55

Skolan är inge rolig..
Tjabba!
Nu sitter jag här med eve utanför hennes spanska som börjar 8.45 och då börjar min tyska också så jag går typ 5 10 minuter innan den börjar intressant va? men igår så gjorde jag inte så mycket jag såg williams lista och hade behövt träna på so matte och massa sånt men jag pallade inte. men idag så ska jag emma och eve gå till furuhedshallen saken direkt efter emmas bonustid och vara där och vara konstiga tills träningen börjar så yees. jag vet att det inte har varit världens bästa bilder sen höstlovet men det är för att jag inte har typ inte hunnit okej igår hade jag hunnit men jag såg williams lista ist men det är ju ändå typ mörkt direkt vi kommer hem så aa men aja nu orkar jag inte skriva mer bara att jag är svin hungrig och ja men hejdåe :** <333
Bjuder på en lagomt snygg bild på mig och eve :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: