gandys.blogg.se

2013-11-08
10:54:36

Freeeedag!!
Tjoo!!!
Jag och eve sitter och väntar på att matten ska börja eller vi hoppas väl på att den ska ställasin eller nå men aa, vi har bara haft svenska och musik idag men efter matten har vi no och sen elevens val och sen slutar vi så ganska chill dag bara att vi går till halv 4... men med lektionerna är det väl lungt typ för på no:n bygger vi en båt så då går tiden snabbt, men jag vet inte om jag kommer orka för jag är så sjukt trött jag höll på att somna på musiken men aa på fredag lördag och söndag kanske jag orkar gå ut och fota lite så det blir lite andra bilder än dator bilder typ men aa, nu ska jag träna lite på kartor och sen börjar matten så vi hörs hejdå :** <33
En fin bild på mig och Linnea från svenskan :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: