gandys.blogg.se

2013-11-01
11:26:00

lång dag igår..

Tjoo!
Igår så var jag sandra och viktor och alvin i kalix först och skulle hämta mina slalom skidor och där stannade vi ett tag och sandra och mamma drack kaffe och pratade och jag visade viktor och alvin runt i huset och visade dem till willes rum så att dem kunde leka, sen for vi till boden och först for vi på skifix och byte skidorna och pjäxorna osv och köpte en jacka och ett par täckbyxor till mig, sen for vi på ett fik och åt nån macka osv sen for vi på några affärer men jag hittade inget och sen åkte vi till storheden i luleå och for på leo´s lekland och var där nån timme sen åkte vi på max och åt sen var vi på några mer affärer och då köpte jag ett linne, sen när vi skulle hem typ klockan 8-9 vet inte riktigt men då när vi kom till överkalix så började nån varningslampa lysa och det kom as mycket rök från bilen så vi typ sprang ut från bilen och sen ringde sandra åt pappa och sa det och då var det en typ vattenpump som hade gått sönder så då fick vi vänta i typ en timme i överkalix och sen kom pappa och då packade vi in allasaker i den bilen han hade och sen for vi hem och var hemma typ tio i tolv och då orkade jag inte göra ett inlägg så jag sket i det men nu känner jag att de här blev ett långt inlägg så hejdå :** <33
 
Jackan kostade 1 500kr från skifix men det var 30% så lite mindre än det om det inte var bytt på prislappen
 
Byxorna kostade 1 300kr från skifix men det var 30% på dem med så lite mindre där också om det inte var bytt på prislappen 
 
Linnet kostade 99kr på h&m
outfit från igår var ett linne från marwin det är typ från nå ställe i turkiet
Tjock tröja från h&m
jeans från h&m

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: