gandys.blogg.se

2013-10-27
14:25:00

Innebandymatch i luleå
Heej! nuu sitter jag här på mitt rum och bara har det tråkigt men aa, igår så hade vi innebandymatch mot sunderbyn och den vann vi med 2-1 och är vi hade spelat matchen så duschade jag osv och sen åkte vi till storheden och åt på max sen för vi på euro sko och köpte nya skor till mig, men jag orkar inte gå upp och ta en bild på dem men ni får väl se dem sen eller nå, sen åkte vi iaf på media market och köpte två skal till mig, sen till hela familjen köpte vi en ipad och en apple tv ja me ndet är väl det jag har gjort igår och idag har jag typ inte gjort nå typ men aa men nu ska jag ta och göra nå men vi hörs, hejdå :** <3


Blev dock en dator bild på skalen för min kamera har inte kommit ännu.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: