gandys.blogg.se

2013-10-29
21:53:06

kameran är i mina händer :D
hello!
nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik och är lite social med folk osv men idag när pappa kom hem så hade han med kameran så den fick jag idag men imorgon ska jag gå på nån sak och köpa ett större minneskort så yes men sen när jag har gjort det så kommer det många bilder :D och bra bilder för nu är det ju bara dator bilder men imorgon kommer det kamera bilder och jag har laddat över om jag går ut och fotar :D men nu ska jag ta och göra nå kul kankse svara på lite frågor på as ni kan ju ta och fråga för ni har ju inget och göra nu så fråga på http://ask.fm/emmii00 :DD men hejdå alla saker som läser min blogg hoppas att ni stannar :DD :** <333
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: